Dynamics 365 Customer Service gør det muligt for en organisation at tilbyde den bedste kundeservice til kunderne ved at øge tilfredsheden med serviceydelse. Det kan kun ske sålænge medarbejderne får mulighed for at tage kundeanmodninger fra en hvilken som helst kanal og hjælpe kunderne med deres forespørgsel.

Du kan bruge Dynamics 365 Customer Service til at:

  • Spore kundeproblemer via sager
  • Registrere alle interaktioner i forbindelse med en sag
  • Dele oplysninger i vidensbasen
  • Oprette køer og sende sager ad de rette kanaler
  • Oprette og spore serviceniveauer gennem serviceaftaler (SLA’er)
  • Definer servicebetingelser vha. berettigelser
  • Styr ydelsen og produktivitet via rapporter og dashboards
  • Opret og planlæg tjenester
  • Deltage i chats
  • Administrere samtaler på tværs af kanaler

Inspiration

Eksempler på kundecases hvor denne teknologi indgå i løsningen

Relateret indsigt

Anders Brattberg

FÅ EN UFORPLIGTENDE SNAK

Du er også velkommen till at kontakte mig direkte på:
Email: abr@hybridpro.dk
Tlf: +45 42367232