Hos os er du ikke en kunde, men en partner
Projektmetode og samarbejdsform
Hybrid Professionals tilgang til et værdifuldt og tillidsfuldt samarbejde bygger på en åben projektmodel, hvor kunden og Hybrid Professionals arbejder tæt sammen i øjenhøjde, men med veldefinerede ansvarsområder.
Hybrid Professionals metode og leverance vil være baseret på vores stærke og
gennemarbejdede metode, hvor bl.a. følgende elementer indgår:
- Veldokumenteret proces med faste slutprodukter og -deadlines
- Erfaren projektledelse – altid med tung teknisk ballast.
- Pragmatisk, ærlig og professionel tilgang til problemløsning og projektledelse.
Projektmetode
Selvom Hybrid Professionals er en ung virksomhed, er teamet bag ‘gammel i gårde’ når det kommer til vores erfaring med CRM.
Med afsæt i mange års rådgivning og implementering af CRM-løsninger, har Hybrid Professional udviklet en dedikeret metode, som har til formål at sikre, at vores rådgivning og implementering af CRM løsninger lever op til vores kunders forventninger og aftale.
Vores gennemtestede metode er forankret blandt alle vores konsulenter og praktiseres på tværs af alle Hybrid Professionals CRM-projekter. Metoden består altid af disse faser.
- Discovery: Den indledende – og vitale – afklaringsfase, som har til formål at afdække kundens behov med afsæt i virksomhedens strategi i værdiskabelse. Discovery-forløbet varer typisk 2-4 uger og resulterer i en afsluttende rapport, som redegører for hvordan CRM kan realisereres under et hovedprojekt. Denne rapport tjener som beslutningsgrundlag for ledelsen i virksomheden. Discovery er en fast del af alle projekter til en fast pris, uden skjulte mellemregninger.
- Hovedprojekt: Et Hovedprojekt starter typisk når Discovery er afsluttet, og kunden har godkendt opstart af hovedprojektet med afsæt i den afsluttende rapport. Et hovedprojekt består af en række milepæle og aktiviteter, der løbende bliver afstemt med alle parter. Under hovedprojektet vil Hybrid Professionals’ konsulenter udarbejde et detaljeret design, som sikrer en sammenhængende CRM løsning, som implementering tager afsæt i. Når løsningen er færdigimplementeret, skal løsningen afprøves, for at eliminere fejl og mangler inden CRM løsningen idriftsættes internt i virksomheden.
- Support og vedligeholdelse: Når en CRM løsning er i drift, kan der opstå behov for løbende sparring og videreudvikling af CRM løsningen. Alle vores kunder har adgang til supporten – også for de kunder med lille, eller ingen, behov for vedligehold og videreudvikling. Dette giver et trygt og transparent partnerskab for alle parter.
Værktøj til styrning of projekter
Når man igangsætter et CRM projekt, er det vigtigt at have et godt overblik over projektets fremdrift som helhed. Hos Hybrid Professionals er projektstyring en nøgleopgave, da vi hermed kan danne os et overblik over de meget store og ofte ustrukturerede mængder af information, der genereres inden for og uden for projektet.
Til at strukturere og administrere alle disse informationer, benytter Hybrid Professionals et værktøj kaldet Projekt Toolkit:
- Værktøjet er en central del af Hybrid Professionals arbejdsmetode, og er en fast del af vores konsulenters daglige arbejde.
- Projekt Toolkit benyttes i alle faser af projektet hos kunden, og efter at CRM løsningen er gået live, vil værktøjet blive benyttet som det primære værktøj til videre support og vedligeholdelse af løsningen.
- Projekt Toolkit tilvejebringes uden licensomkostninger og stilles til rådighed som fælles kommunikations- og koordineringsværktøj for alle projektdeltagere
Kundecase
Herunder finder du et udvalg af kunder som vi har assisteret med CRM implementering:
Relateret indsigt
Her arbejder du med et team,
som du faktisk
kender
FÅ EN UFORPLIGTENDE SNAK
Du er også velkommen till at kontakte mig direkte på
Email: psh@hybridpro.dk
Tlf: +45 71902527